Casually Explained: One Night Stands

Avaldati 9 mai 2017
$5 for three condoms? Pretty good value for a lifetime supply.
Subscribe to Mr. Explained: goo.gl/IEE7wl
CasuallyExplained/
CasuallyE
casually_explained
►www.reddit.com/r/CasuallyExplained/
Check out the new merch at casuallyexplained.com/

Kommentaarid

  • Its 3 am I just find you chanel. I dont think imma sleep today ur addictive.

  • “just turn it inside out” 11/10

  • Why are you so fucking hilarious xD

  • if only I had any friends

  • Just be careful, nothing ruins an otherwise perfectly good one-night stand like the realization mid-way through that you'd both really like to do this with each other again sometime. Sometimes you just can't win.

  • 1:46 "Kama Sutra" ok

  • One night stand? i just want someone to hug me :(

  • When you realise that titanic tells the story of a one night stand

  • His condoms: Trojan Minis 😂😂

  • Dude, nice

  • I actually was thinking that this video is about nightstands

  • Its hard to find this in some asian countries and i dont like it 😂

  • The coconut oil, tho. Omg.

  • ...."Blessed are they that do his commandments, that they may have right to the tree of life, and may enter in through the gates into the city. For without are dogs, and sorcerers, and whoremongers, and murderers, and idolaters, and whosoever loveth and maketh a lie. I Jesus have sent mine angel to testify unto you these things in the churches. I am the root and the offspring of David, and the bright and morning star." --Revelation 22:14-16 And they said, Believe on the Lord Jesus Christ, and thou shalt be saved, and thy house. -Acts 16:31

  • I’d do once probably maybe Although the term one night stand seems strange

  • 0:45 and it can't get any better And I was wrong 1:50 but now it cant Welp I'm back 2:45 it got better but it's over now so it cant get better

  • 0:30 *He doesn't use them so spiders thought "It's free real estate" and they built their home there to make sure they never run out of*

  • - I don't really do this kind of thing that often, what should i expect? + It's about like a coke can but a bit shorter

  • “It’s probably just chlamydia so play it cool”

  • I was number 3 D":

  • remember guys its a video from a guy who never had a one night stand before

  • Dude Nice.

  • I also have a pack by my bedside just in case.

  • :^O

  • When one man gets some, we all get some. Hooraa for thou who gives.

  • The absolute girth on that coke can😳

  • NSFW Stands For Nintendo Switch For Woman

    • Wow. Fucking bravo.

  • Anyone else have to pause it and Google "kinesthetic learners?"

  • Although he speaks about God, I'd bet he's an atheist.

  • “It’s about like a coke can but a little bit shorter” I feel attacked

  • the chlamydia joke had me dying😂😂😂

  • Bruh I turned it inside-out and now she's pregnant WTF I'm not ready to be a father

  • .

  • having sex without love is like shooting a gun with no bullets it's pretty pointless bruh

  • Dude. Nice

  • They're there, they're not there, or they were never there. ...aww

  • Dudeeee nice!

  • It’s great idc

  • No one is talking abt "probably chlamydia"!!

  • "One of my hands is now really soft" o h

  • I am gay

  • 1:54 that's what she said jokes intensifies 💀

  • Seems interesting I'll go try it in gta

  • Wait... condoms can get expired? 😂

  • Omg man I tried turning it inside out like you said but now my gf's pregnant! What do I do I'm so screwed???

  • Lmfao with guys it is sways just “dude......nice (: “

  • احا، زنا!

  • 2:48 I relate to the third one.

  • Coke is impressive as far as I know

  • One night stands? That's quite an achievement. My record's a one-minute stand.

  • R u YSAC?

  • “Dude, NOICE” 😂

  • I was expecting it to go "they're there, they're not there, or someone you don't know is there."

  • 0:50 To anyone who thinks this is a good idea: DON'T DO IT

  • "Its about like a coke can but a bit shorter" lmfao

  • 0:50 Really stupid.... Just turn it inside out

  • They were never there 😂

  • This dudes obsessed with Natalie Dormer😂

  • im 12

  • Glad this was in my recommended

  • Casually explained is gay. Wanna know how I know? Cuz he hooked up with A man duh.

  • It’s like a coke can but shorter. I feel your pain man

  • Coconut oil is evil. It smells like a coconut, and coconuts are evil.

  • Its probably just climodia just play it cool😂😂😂😂

  • That hurt my feelings imao I apologize for the horrible comment but it had to be done

  • What is “nsfw”?

  • Trajan😭😂 the column of Rome

  • They were never there 😔

  • This guy and his obsession with natalie tho

  • 3:02 does repainting the ceiling mean something

  • 1:00 searched the link, was not disappointed

  • dork...

  • trojan minis F

  • you always miss shots you never take-michael jordan

  • You sound like a depressed CGP Grey.

  • this guy and Sam O Nella really really really like Natalie Dormer

  • Ah yes, repainting the ceiling

  • WHAT THE FUCK HAPPENED TO THE CEILING 😳

  • Third scenario since forever and until my time cometh.

  • And this is why I was freed from lust It legit became a coping mechanism for stress and an addiction:/

  • 2:19 So fucking true

  • I lost my virginity this year at 22 in a hookup, honestly wasn’t that great I’d say just wait till you meet the right person

  • The link from the tinder thing goes to another video, how good

  • 2:10 why that difference? Could someone please explain?

  • "Just turn it inside out"

  • "Trojan Minis?"

    • well you're supposed to get the size that fits right?

  • Nice

  • DO NOT USE COCONUT OIL!!! YOU WILL GET YEAST INFECTIONS!!!

  • I love this guy he makes a joke and then moves on. I’m still stuck on “just turn it inside out”

  • Never there??? Then wtf was going on🤔🤔

  • Just turn it in inside out 😂💔... Aids be like.. Here we go again

  • "That hurt my feelings, but he had a point." -internet guy

  • Flipping a condom inside out sounds like a solid plan. Watch me test this on my girl

  • Dude don’t explain stuff that’s improbable for me and this whole comment section

  • I came here for Jojo... I don’t think this is Jojo

  • This channel makes me feel ok about being sad

  • Guys : dude.... NICE. i love my friends.

  • i want a one night stand with a tree sappy cum mmmm

  • It's like a pimple but a little shorter

  • "Coke can but a little shorter" Lmfao